Saturday, December 13, 2008

Selamat Pengantin Baru Wawa!~

huish..sakan toi.br dua hari lepas aku p kenduri kawan satu kelas 5ss2 iaitu Zanizar,hari ni skali lagi ke umah member satu kelas 5ss2 iaitu Wawa..ekteli aku dpt panggilan call dari wawa smalam mengatakan bahawa dia tk sempat memanggil,tu sbb dlm kelam kelibut, dia call aku dan memintak aku memanggil rakan2 sktu/bahiyah utk dtg ke majlis perkahwinan bliau pada hari ini..jadinya aku sepakat ngan yanie utk ke kenduri wawa di mana rumahnya terletak tidak jauh dari opis aku.

kalau nk di ikut aku kenai wawa ni lama sgt dh.dari darjah 3 kot.kiranya kami sama sekolah dari sekolah rendah smpai ke sekolah menengah.sama mcm zanizar jugak.jadi selamat pengantin baru di ucapkan!~

ayunya hg wawa!~


Wawa dan suami


5 comments:

munna said...

lain gila muka wawa.ang tanya dak dia amek kat butik mana?kekekeke!

MaszLaVista said...

chanteknye pengantin...
nnt aku sanding kt kedah boleh laa hang tepek kt blog hang hek?

Unknown said...

cantik pengantin..baju dia tu baju ape eh?tak jelas sgt

sparkystar said...

semoga kekal smpai ke anak cucu

amosss said...

wawa ni sapdia dak tau...muka tak cam..