Saturday, December 27, 2008

Selamat Bertunang Shida!~

Hari ini (26-12-08) merupakan hari yg berbahagia buat sahabatku Sharifah Noorshida yg melangsungkan pertunangannya dengan jejaka dari Negeri Sembilan...

Shida merupakan rakan aku sejak dari form 1 smpai form 5.byk kisah suka duka yg kami kongsi bersama.yg plg di ingati,kami sama2 meminati brian bsb,sambut bday sama, tiru kerja umah (haiiippp) dan mcm2 lagi aktiviti yg kami buat...plg tk leh lupa masa kami form 4,aku fanatik mclaren,shida plak fanatik ferrari,tiap kali game,kami mesti berjaga sbb nk paku memaku keesokkannya..rindunya zaman sekolah

bila masuk uni,kami masih lagi berhubung,bersms,surat dan jugak bergayut.jd aku tau gk la sedikit sebanyak kisah percintaan shida ni..yg tbaru ni aku mmg tk tau..ya la kann..shida kata aku mamirazi,sat gi kalau cita kt aku,kecoh satu donia..ekekkeke

apa pun aku nak ucapkan selamat btunang kepada shida,smoga jodoh cepat smpai.tak sabaq aku nak menunggu harinya.yee haaa!!




pelamin berserta hantaran dari pihak perempuan


saat di sarungkan cincin di jari

salam ngan bakal kakak ipar

dah selamat jadi tunangan org


bersama tunang






1 comments:

humanoid said...

neh shida yang tolong aku tuh kan...wah tahniah2..