Saturday, December 20, 2008

Sabtu Oh La La!~

Secara dasarnya,tiada apa yg menarik pada hari sabtu melainkan rileks di rumah.dapat juga menonton siaran langsung mawi dan ikin smbil bergosip di amnet.tahniah dan selamat pengantin baru mawi-ikin (wah baiknya aku,mcm diorg tau aku wish.hahhaha)

apa pun hari ni aku berkesempatan menghadiri majlis perkahwinan kawan skolah rendah aku iaitu Farah Diyana..sungguh manis dan ayu farah...dalam pada tu,aku nak ucap maaf kerana tk sempat utk pergi ke perkahwinan aimi amirudin yg juga merupakan sahabat baik farah (kawan baik buat hari yg sama tu)hihi..smoga kalian berkekalan ke akhir hayat.

lewat petang aku berkesempatan ke rumah izani yg melangsungkan pertunangan pada hari ni dengan jejaka dari pantai timur.aku hanya pergi selesai majlis.izani merupakan sahabat baik aku paling kamceng masa form 3..ehhehe....salam kesian aku pabila izani memberitahu bliau tpaksa berposting di sarawak.hadoi..jauh tu...tugasan kerja nak buat mcm mana kan?mendidik anak bangsa itu kan mulia.cewahh.pandai la aku.kalau aku yg kena hantar ke sana macam mano?



2 comments:

Unknown said...

amboi ko ni asik p kenuri kawen je
gambo pengantin plis! hehe

amosss said...

apa ni, pakat suma nikah??? *nada mrah tak pasal2 sb jeles* wakakaka

izani dah lain lak muka dia