Saturday, December 13, 2008

Masa Utk Tag!

aku di tag oleh coy
Sesiapa yang kena tag, 10 sesuatu berkenaan orang yang men'tag' dia.

1.berasal dari pantai timur
2.kenal kt mirc (dan kemdiannya adalah senior aku.haha)
3.mula kenal/bersua muka pd jamuan raya benl
4.seorg yg suka memandu
5.slumber abes
6.fanatik AF
7.sedikit aneh (aku je tau-tak yah ckp.coy,ko jgn tnye aku)
8.tak berkesempatan satu kelas ngan bliau
9.suka eksiden (hades.ni aku tk tau dh brapa kali dh kena)
10.cikgu KPLI

2. Orang yang kena tag kena tulis tentang dirinya.

1.di kenali sebagai flaren di alam cyber
2.di kenali sebagai mamirazi di kalangan kawan sekolah/uni
3.fanatik 7 series
4.suka cerita2 berkenaan aircrash
5.sgt meminati lagu2 tradisional melayu
6.suka bikin kecoh apabila bersama rakan2 yg sewaktu dgn bliau
7.sgt meminati Swatch (hadiah bday aku nanti bg la aku seutas.hiks!)
8.memiliki viva silver berno plat yg sama dgn kereta ayah bliau (8083)
9.suka mengambil gmbar dari bergambar (err..btol ke?)
10.bercita2 memiliki 7series suatu hati nanti.insyaallah
3. At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names. (aku tanak tag sapa2)




ini adalah hadiah2 utk mereka yg berjaya menjawap tag aku,sila la amik..terima kaseh (nampaknya hadiah ini utk aku je la) =)

2 comments:

DA1882 said...

stetmen ske accident.. tak menahan tuu.. nak wat camne.. akku ni senjak dari skola rendah lagik ske accident.

Flaren's World said...

aku silap letak suka.patutnya selalu.