Saturday, December 27, 2008

Selamat Pengantin Baru Nasha Ajis!~

Di hari yg berbahagia (sabtu yg padat dgn jadual kenduri)..aku tlh dpt menghadiri 2 majilis perkahwinan..satu di alor star dan satu lagi di sg petani.kenduri pertama adalah kenduri ofismate aku iaitu kak yatie dan kenduri kedua adalah kenduri yg di nanti2kan aku utk menyerbu iaitu kenduri kawen NashaAjis yg maveles ittew.

aku bertolak dari alor star pada jam 2.35 dan smpai lebih kurang 45 minit kemudian..dengan siapa aku pergi?aku pergi bersama 2 org student aku (tak perlula aku mention nama diorg.they know who they are rite?hihihi),jadinya aku mintak student aku yg drivekan kereta.malas aku nk drive (haip!~aku tk buli student hokeh?)..kami bajet akan sesat gk la sbb aku tk familiar ngan jln kt sp..students yg aku bawak ni plak non-kedahan.ekekkeke..jadi belasah je la ikut plan dlm kad undangan,nasib baik tk sesat.nasha sempat sms ms kt highyway ckp dia dh salin pkaian n siap2 dh nak kemas.aku dh gelabah time tu,cpt2 aku ckp on the way.....smpai saja kt tpt yg di maksudkan,aku sedikit cuak lalu segera menalipon nasha..hihihi..nasha dtg dan menyambut aku..gembira btol aku dpt berjumpa dgn bliau (selebriti woooo)

kami byk berborak perihal amnet sepanjang pertemuan ..antaranya adalah...(ah..tk perlula di huraikan kerna bimbang akan serangan peribadi.hahaha)..darling nasha juga seperti merajuk (benarkah?)kerana aku tk menjamah nasik kenduri (yg sebenonye aku kenyang mkn nasik kt umah kenduri sebelum tu)..ya ampunnnn..tp sempat gk aku melayan cendol pulut bersama2 bliau smbil di iringi nyanyian karaoke.ehehe..selesai melayan cendol,kami masok ke umah pengantin utk melihat koleksi gmbar kawen yg di adakan di rumah bliau pada awal nov yg lps.so tpaksa la 2 org student aku ni tunggu aku lagi.

hampir jam 5,aku mengundur diri untuk pulang ke alor star..yg lawaknya aku tk prasan yg touch and go aku kurang tmbah nilai..nasib la tak bunyi..kalau tak kecoh plaza tol tu.ihihihiih

sesungguhnya aku sangat gembira dpt berjumpa dengan nasha...aku tringat thn lps,ms tu aku ada interview kpli kt KL,aku ada bercadang nk berjumpak nasha,dak kecik..tp apakan daya hasrat tk tercapai..jadinya aku sgt gembira dgn pertemuan yg di nantikan (cewahh)




Si cantik NashaAjis






6 comments:

Unknown said...

amboi..wat pose maut ngan puan pengantin eh..sampaikan tak salam ku?

Flaren's World said...

ofkos i smpaikan kak mixxy..

MaszLaVista said...

wah...gambarku yg berbaju biru bersama peminat gitu...kekekeke ;p

bez laa fieza, akhirnya dapat jua ku ketemu sama laling flarengirl nih..next time klu ade turun kl juz roger aku keh!

kak mixxy,
thanx coz ingt kt nasha ajis yer..

humanoid said...

aku tau la..ko x sayang aku...

Flaren's World said...

nasha,ko sungguh cantek...

kak ween,nape ckp aku tk syg ko?sedih aku cm ni =(

rina is pink is sugitani said...

huh..ko xingt kt aku ke?ade x korg ngumpat aku?nashaajis tu bukan ape..selalu jeles ngn haku..ahahhaha