Wednesday, December 10, 2008

Jalan2 Cari Pasal

Memandangkan raya kedua di kedah masih bercuti,jadinya aku mengikut ayah dan abg aku sekali lagi pulang ke kpg.mak aku tk ikut kerana bliau menolong jiran yg melangsungkan pertunangan anak mereka.
Jadinya pada hari itu,aku skali lagi bersama sepupu aku berjalan2 di sekitar perlis.kalau smalam kami hanya pusing di sekitar Tasik Melati dan Kuala Perlis,jadinya hari ni kami ke Taman Ular dan beberapa tpt yg lain seperti di Timah Tasoh, Bukit Ayaq dan sekali lagi ke Kuala Perlis.



berposing di Taman Ular

abg aku menunjukkan skill memegang ular.hahahahaha



Ni masa kt Kuala Perlis tunggu mkanan.nmpak x family kt blkng depa ni?kami jumpak depa masa kat Taman Ular.Tup2 skali lagi jumpak kt Kuala Perlis.aku syak depa ni org KL la berdasarkan pertuturan depa.wah.sama2 kami melawat Perlis.hiks



Hazwan sedang khusyuk menikmati ABC bliau


Suasana di Kuala Perlis menjelang petang.

Selepas menikmati hidangan di Kuala Perlis,baru la kami beransur balik. Ni boleh la dikatakan outing pertama aku bersama2 kazen aku setelah mendapat lesen P.best juga.lepas ni boleh kita meronggeng lagi okeyh?


3 comments:

Faiz said...

Best yer pusing2 Perlis? mana gambo Tasik Melati... tadak pon :P

Unknown said...

tau tak masa sekolah2 dulu, pi la taman ular tu kan, pastu my lil bro bani la pegang ular..

ktorg nak gerak ke tmpt len lak, dia kelamkabut takot org tinggal dia, dia terus baling je ular tu

temuntah ular tu..sian...

missmaziani said...

muka hazwan masa ni...bdk2 lg...