Friday, September 19, 2008

Yippie!~


First of all, I would like to congratulate to myself as I passed in my JPJ test yesterday. It was the most memorable event in my life (I think) after took such a long time (3bulan lebih) to finish up the driving lesson (clap2! ~)

The best part is that the tester is someone that I know quite well. He is my baby-sitter’s eldest son named bro fadzil. During the briefing, we were asked to address them as encik or tuan…so what should I call him?abg?pak cik? Encik?ehhhe..last2 aku tk address apa2 pun except to give him salam after we were both get into the car. Aku dpt laluan 4 (which I expected before)..tersgtla byk lori yg lalu lalang disebabkan pembinaan jalan yg tidak sekata.apa pun aku berjayaaa!~hehehehe.

Ptg tu students foundation first year menghadapi midterm exam..tersgtla ramai utk di handlekan oleh 5 orang tenaga pengajar..

Abes exam,aku ngan kak busyra blk ke blk kami dan berehat sekejap..mlm nanti lps maghrib ada iftar bsama2 ngan students kami yg penat membantu semasa proses pemindahan….jd nya juadah berbukak puasa aku ngan kak busyra kt bilik kami adalah segelas setgh gelas air mineral.

Selesai bersolat maghrib kami bersiap utk pergi ke Nurha.Kami ke sana bersama irsyad dan rasyidi.Maka bermula la proses kami menjamu selera..tgk saja gmbo2 yg aku post di bawah ini.mmg seronok..lain kali tahun depan boleh kita beriftar bsama lagi ye.

This is us.keh keh keh

Kak Busyra menunjukkan aksi mengupas udang smbil diperhatikan oleh rasyidi dan azahari.





7 comments:

amosss said...

nokssss!

mengape gaya pentudungan mu itu mengingatkan aku di zaman matrik kita dahuluuuuuu..?

*gelak guling2*

mahap mengata di bln posa...

apapun tahniah dpt lesen memandu!!!
tak bestnya jln 4! aku suka jln 2!

Flaren's World said...

ekekeke.gaya tudung slamat ni.kluaq ngan dak2 ni tk leh pesyen2 sgt..

oih.jln 4 ang mana sama ngan jalan 4 aku aaa..ang kt mergong..aku kt langgaq nuuuu.

amosss said...

aku slalu lupa ang kat langgaq.

kui kui kui..

Flaren's World said...

aku kt KV..mari2 blajaq di KV.wakkaakak..

hUmmY said...

yeye!

piza da ade lesen!

moh ler kite!

:">

Flaren's World said...

moh mende ami?nk ajak rmpit?ko nak lesen aku kene tarik balek?

busyra_khir said...

huhu...mmg meriah buke posa ramai2...ti iftar kt ner lak?