Tuesday, September 30, 2008

Ucapan Lebaran & Ucapan Hari Lahir

Hari ni genaplah 25 thn Muna berada dimuka bumi ini.Bliau adalah rakan dari SKTU terus ke SMKSB...plg best ms zaman universiti..memandangkan aku belajar di KL dan bliau di Labuan, maka kerap juga kami mengutus surat (very the classic)..so kalau nk check,mmg byk surat yg aku masih lagi simpan.bila baca blk rasa nk tgelak pun ada...apa pun di ucapkan selamat bertunang in advance utk bliau..smoga jodoh berpanjangan dengan saudara bear..amin....


SELAMAT HARI LAHIR MUNA FARHAH!~


Di kesempatan ini juga,saya selaku tuan rumah ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat kesmua rakan2 dan blogger2 yg pernah mengunjungi di teratak ini...semoga lebaran ni memberi makna kepada kita smua..ampun dan maaf di pinta andainya tdapat sebarang kesalahan (rasa cm byk ja)...jemput la dtg ke rumah ya...rumah terbuka akan di adakan dan akan diberitahu kemudian.



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

5 comments:

MaszLaVista said...

thanx laling, kerana dikau aku jua telah berblog..
sile tunjuk ajar ye ling..
salam lebaran buat laling tersayang
maaf zahir batin

Flaren's World said...

selamat hari raya utk laling denoso gk..

amosss said...

selamat hari raya cik flaren...mintak mahap byk2 no...kot ada aku gurau kasaq, tercakap kasaq ngan hang...

mana duit raya akuuuuuu wakakkaa

Flaren's World said...

aku jua begitu cik amos..ampuni segala ketelanjuran yg dilakukan sepanjang tawunn..

nak det raya mai umah arr..hohohoho

munna said...

tenkiu cik fieza..
muahhh..muahhhh!
lebiu!