Wednesday, September 17, 2008

Meow Mia Meow!~

Ini Mia ms kecik2..sgt org kedah ckp "belemoih"..tgk la..kt tepi2 mulut dia tu..kuneng2 je..suka nyonyot susu.ekekkeke...



Sbb kucing makin byk kt umah,so aku bg sekoq kt abg aku..masa kt as,tk ada nama,abg aku yg namakan dia mia.(mcm nama anak ponti sheksi dlm cita antu tu)


utk peminat kucing esp amos...hehehe. tgk tu..ngada btoi dpt bakoi tpt berehat.abg aku sgt manjakan dia.tu jadi lemak..tk mainla makan2 tulang2 sisa makanan mcm sedara bliau kt aloq staq.hanya makan mknan dlm tin,ikan rebus,jajan kucing (tmasok makanan utk ikan koi dlm kolam..apa kes?)



7 comments:

shahril khairi said...

hoho....kucing nih kalau dapat kt aku nih best buat gomol nih, gebu mcm bantal... haha

amosss said...

dia ni comey.

tp, aku rs nak libas dia pon ada. mungkin sb nampak dia begitu lemak dok dalam 'katil' dia tu.

wakakkaa...

ooo mia tak dok loqstaq? dok mana dia la ni?

tp siyes la, kucen hg suma kaler monochromatic.

Flaren's World said...

sarel,kucing ni betina tau.jgn dok gomoi sgt.keh keh keh

amos,kami tk mau buang so bg abg aku bela.abg aku groom kucing tu baekk punya smpai nmpak gebu.siap bli sangkaq beratuih,tpt tidoq lagi,p cucuk kt kelinik..mcm2 la dia wt.la ni dok kulim,reja panjat pokok ja.tk mcm adik bradik yg kt loqstaq ni.aktiviti kucing pekan.what to do..keh keh keh

amosss said...

mia dah jadik stendet paris hilton la no...? first class.

kucen2 hg tu ala2 britney masa dia tak btoi dulu. ekekekek

Flaren's World said...

abg aku yg ajaq jd paris hilton.agak arrogant.tp still manja.hihiihihihihi

Unknown said...

rasa cm nk tarik misai dia, leh x? ekekekee..kijam

Flaren's World said...

jgn la kak mixxy...sian dia taw..