Wednesday, June 03, 2009

Welcome New Students!!~

Pada 1 Jun yang lepas,KUIN telah mengalukan2 kedatangan pelajar baru utk sessi 09/10..punya lah ramai manusia sampai jam ke trafik light.mmg meriah..di saat ini,aku terkenangkan masa awal2 aku mendaftarkan diri di AMF,matrik PJ,suasana yg tk di gmbarkan (first time jejak uni.hahhahaha)..

yang paling tak menahan tu,masa nk keluar lunch,di tengah lautan manusia,ada plak squad perodua era dtg menyebok.amboi2. (ada kedengaran kt radio era ke?kalau mcm tu femes lah insaniah ye.hahaha)

2 comments:

busyra_khir said...

memang ramai punya manusia...sampaikan aku di tahan wataniah kt main entrance insaniah tu...dia tak bg masuk...katanya dlm dh penuh...parking sebelah...hangin gak cikgu...aku pun ckp...sy nk msuk keja ni...bkn tak nmpak sticker staff cikgu ni...last2 pak guard ckp masuk...parking staff belambak2 lg...huhu...dia ingat cikgu pun student baru nk mendaftar...poor me...huhu...hikhikhik...mintak tisu 1...

ShaCroft said...

hua hua hua..wataniah tu sja pon..gilo..aku pon kena..nk masuk,dia tak bagik..dok tahan2,tak bagi masok..aku jolok gak kreta aku masok..muahahahaha...padan muka..pehtu pakgad pon mai,dok panggey2 masok...padan muka wataniah tu..huhhhhhhhhh