Friday, June 19, 2009

Minggu Yg Kucar Kacir

aku menjalani mingguan yg agak kucar kacir semenjak dari minggu lps selepas sempat pergi ke laguna utk menghadiri kursus mengenai pengajaran dan pembelajaran..sempat pergi hanya utk 2 sessi sebelum di arahkan pulang utk menyiapkan kerja2 di insaniah.

sempat juga aku mendengar ucap dari mantan rektor uia yg agak aku kagumi iaitu prof dr kamal hasan..ucapan bliau walaupun agak tinggi,aku sedaya upaya utk memahaminya.heh.



bermula ahad (14jun) yg lalu maka bermulalah kursus intensive utk pelajar2 baru di insaniah..kursus ini berlangsung selama 2 minggu..bg aku ianya agak mncabar kerana kelas yg di sediakan sedang di baik pulih (dahulunya adalah asrama),dengan kemudahan yg agak kekurangan..apa pun aku gembira kerana student2 aku smuanya baik2 dan mendengar kata (harapnya lepas ni pun mcm itu juga la ye)

smalam (18jun),aku berkesempatan keluar mkn2 dengan falena dan azza,tak ku sedari kereta aku telah di calarkan oleh insan yg tak bertanggung jawap.mmg terkejut.apa la aku nak jawap dkt ayah aku nanti..mujurlah ayah aku tk marah..slamat.slamat..kepada org yg suka mendengki,jgn la suka2 hari utk merosakkan harta menda milik org.jagalah harta menda sendiri.



salah satu kesan calaran.bapak aku dh polish skit dah

0 comments: