Saturday, June 06, 2009

Selamat Pengantin Baru Kak Wee & Izani!!~

hari ni geng2 pusat bahasa telah berkonvoi ke majlis perkahwinan kak wee di kuala ketil.ketua konvoi adalah su dan suami (encik wan)..perjalanan yg kami tempuhi agak mencabar dengan laluan2 yg berliku (kalau aku yg bawak keta ni,sure tk lps)hehe..kami sempat membuat havoc di rumah pengantin.ish ish ish..apa2 pun di ucapkan selamat pengantin baru kepada kak wee dan suami..semoga berbahagia ke akhir hayat..tak sabaq tunggu kak wee masuk opis balik.eehe



ptg tu aku,smpai ke alor star,aku terus menuju ke rumah izani utk perkahwinan bliau.malangnya bliau dan suami tiada kerana outdoor photo shoot...agak keciwa jugak la aku..sempat aku berborak dengan mak izani..selamat pengantin baru untuk izani dan amad!!~


(gambar ni aku cilok dari friendster husband bliau.comelkan pasangan pengantin ni =))

1 comments:

ShaCroft said...

sapa yg bawak kreta ang?mencabar ka?wahhhhhhh...credit to driver kreta ang ritu...hohohoho..rasa kita kena banja dia mkn kat ct one+sushi...nk banja piza,ada set2 tu p pakat mkn dahhhhhhhh...takpa ja la...p laaa...set penting2......