Wednesday, April 29, 2009

OFF to Key Ell for shopping!!~

It's time for me to take a rest and fly away to KL to meet my dearest CHBC which are zam and yam!~heyy yooo! miss you guys A LOT!!!

Semalam Yam kasi sms ckp dia tk dpt join aku merambu2 di KL..Zam je yg dpt bawak aku,tu pon tpt yg dekat2 je..aku dh mcm nak nangis dh masa dpt sms tu..rugi le tiket aku pergi sana kalau zam hanya bawak aku ke Giant.waaa..kat rumah aku pun ada Giant..jadi aku pun menalipon mereka utk kepastian..apa2 pun terjadi aku akan paksa Zam bawak aku ke mana2 saja sepanjang aku di sana.rupanya aku di prank!cisss..mastermind segalanya adalah tidak lain dan tidak bukan --->yam..hadehh..nasib baik aku tk menangis lagi tau.

well guys.i cant wait to see you guys !!!!!!!mari kita berpoya2 bersama2 like we used to do while in UIA!~ku merinduimu.ting tongg!~










0 comments: