Wednesday, May 06, 2009

Im Back Home!~



after spent for almost 3 days with my beloved friends,i went back to alor star =( it was the saddest moment at the klia when we were apart.i still think that i did not have much time while in there and hopefully to see them again and again

aku juga akan merindui kucing2 belaan yam dan zam yg sukar sekali aku ingati nama mereka (al-maklumla nama dlm bahasa jepun).

Sepanjang aku di sana,aku berkesempatan ke alamanda, ikea dan curve tak lupa ke midvalley (dh lama sgt tk ke midvall..hahaha)..mmg sakit kaki di buatnya..bersungguh2 aku berjalan2..tak byk brg yg aku shopping.well actually ada la satu dua menda tp I don’t think to mention it here.kepada yang tau tu buat2 tk tau je la..

Apa2 pun aku seronok ngan percutian ini walaupun hanya seketika..masih mencari peluang utk bercuti bersama kalian.bila ya?ujung tahun kali?we’ll see..ehehe



i dont know her exact name but i called her si hidung merah!~

4 comments:

ShaCroft said...

p kl tak beli apa2 pon kat aku..sob sob..itu laaa flaren anda...waaaaaaaaaaaaaaaa

Unknown said...

tak jupe ai pon :-(

MaszLaVista said...

turun kolumpo tak infom ai pon..

DA1882 said...

weii.. nape akku takde dalam citer nie.. lamer giler tak jumpak korang wiehh