Friday, January 02, 2009

Selamat Pengantin Baru Abg Boabab!~

Awal kelas aku pagi ni.seawal jam 8 pagi.selesai kelas, aku blk ke ofis utk menyiapkan nama student yg akan join few competitions for english week yg akan di adakan bermula ahad ni..lepas pada tu,kelas bersama2 student usul...abes je kelas,dh bersiap2 utk meeting..

Mmg sah sem ni aku hanya mengajar subjek ESP (ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES) setelah aku di beri arahan oleh bos utk mengajar kelas extra utk student2 yg mengalami pertembungan jadual.ehehe..(aku bersyukur dpt kelas extra ni dari kena ngajaq somali..aku tk ready lagi utk bertemu geng2 somali.ya ampun bos kecik-you know who you are!)

Selesai meeting,aku dan kak busyra berkemas dan menuju ke rumah pengantin.walau pun agak lewat, tp aku happy gk dpt jumpak ngan abg boabab and his lovely wife.






4 comments:

Anonymous said...

oit oit...adakah anda mengata sayerr???o0ohhhh...takmo ajaq set somali yerrr...anda hny ada 3 pilihan:
a)pindah ke Sp
b)pindah ke Sp
c)ajar set somali.....

Flaren's World said...

nk masuk IF...

Anonymous said...

hahahaha...nk masuk IF???dah besedia utk di latu???kot kena ajaq tingkat 4 lagik kot...muahahahaha

Flaren's World said...

erk.tingkat 4 ke somali?