Friday, January 30, 2009

Dating Sama Moon

Smalam cadangnya aku nk keluar ngan Moon,tp memandangkan moon rasa cm nak demam,so moon ajak aku ke jitra.woahh.dlm hati aku,ni first time aku travel sorang2 ke sana.jd aku blasah je la.best gk.tak jauh mana pon.dlm 15-20 minit saja..

smpai kt umah moon,mak dan ayah bliau sdg bersiap2 nk ke umah sedara mereka.aku pon mengajak moon keluar mkn.ayah moon cadang kami ke darulaman golf club for steamboat tp set utk 2 org tk ada pula...

jadinya kami ke sana juga..mcm2 cita yg kami bualkan (kalau cita ngan moon ni mmg rasa sat saja)..hiks..dlm pada tu ada dkt 4-5 ekor kucing yg menuggu kami makan.cit cit...

selesai makan,kami deting seketika di tasik.org mmg sah2 la ramai time ptg2 kan...abes deting,aku hantar moon pulang dan trus pulang ke umah...pengalaman ptama memandu jauh sorg2.hihihihi

antara juadah.korang tau ka apakah itu?


ni antara penyebok yg setia menanti.sori beb.tk ada makanan utk muu..
hahaha

0 comments: