Saturday, August 08, 2009

Selamat Pengantin Baru Coy



hari ini 8/8/09 merupakan tarikh yg bahagia buat kakak senior aku,coy nurul..aku kenal coy dah lama..sejak di matrik.uniknya kami berkenal di alam maya iaitu di MIRC..aku tak sangka coy sebenarnya adalah senior BEN aku..mulanya aku agak keberatan utk berjumpak ngan dia (mcm dating plak) tp akhirnya kami berjumpa..ketika itu jamuan hari raya budak2 BEN di HS cafe.

Coy adalah kawan yg sporting.amat suka berjalan2..aku berkesempatan jugak utk berjimba2 bersama bliau ketika zaman belajar.Habis belajar,bliau mendapat KPLI di johor dan aku pulang ke kedah..

Coy, aku minta maaf sgt2 kerna tk dpt menghadiri ke majlis pernikahan ko.mmg aku tringin sgt nk tgk ko kawen.apa kan daya keadaan tak mengizinkan.apa pun aku nak ucapkan SELAMAT PENGANTIN BARU..selamat menempuh alam rumah tangga =)

p/s:aku ltk gmbo perkahwinan ko utk tatapan umum

2 comments:

MaszLaVista said...

sume pakat gune ayat berjimba2 yer...x sia2 aku cipta ayat tu..kekekeke..leh mintak royalti nih

DA1882 said...

wohoo.. akku baru berkesempatan bukak blog nie.. thanks susah payah wat special entry utk akku. hehhe.. tapi pe barang letak kad. letak ar gamba weih.. hehehe.. takpe la piza dah tak dapat datang tu nak wat camne.. tapi wedding ko nanti insyaAllah akku p k.