Friday, March 20, 2009

Gath AMNET!!~

Berbalik kepada entry sebelum ni,haaa..mesti ramai yg inginkan jawapan kepada persoalan yg di berikan..jeng jeng jeng....saya di sini nak ucapkan terima kasih byk2 kepada forumer amnet yg bernama kak zdiana yg telah baik hati menghadiahkan dan mengirimkan bear comel ini kepada opismate saya yg kebetulannya sama2 menjayakan pameran kerjaya yg telah dia adakan di pwtc pada 13,14 dan 15 march 09 yg lps.sungguh terharu rasanya kerana pada asalnya saya hanya mengirimkan kad kepada kak zd..malu saya..apa pun.sgt berterima kasih sehingga rakan2 opis yg lain hairan mcm mana saya yg tk ke sana dpt plak hadiah dr kl.hihihihihi

Sepanjang minggu ni juga,sebanyak 2 gath bersama forumer amnet telah dia adakan di 2 tempat yg berasingan.satunya di RFC alor star pada 16 march 09 yg lps dan satu lagi di kota baru pada 19 march 09 yg lps..kedua gath ni telah di hadiri oleh amnetters yg berbeza.

Gath pertama di hadiri oleh aku,benna dan kak miksi sekeluarga.pertemuan kami berlangsung pada petang yg indah.akhirnya bertemu juga aku dgn kak miksi setelah sekian lama mengimpikannya.benna juga turut tidak melepaskan peluang utk sama2 memeriahkan lagi gath ini...sha juga telah menemui auntie lap top yg hanya di kenali di alam maya.mula2 sha kelihatan agak malu2..apabila kak miksi dan suami tiada kerana menguruskan rfq,aku cuba beramah mesra dgn sha.ternyata sha tidak malu2 dgn ku lalu kami bersama2 mengambil gmbar.

aksi sha ketika aku mengambil gmbr bliau



benna dan kak miksi




gath ke dua berlangsung nun jauh di pantai timur..kali ni bersama forumer lelaki plak.anda pasti kenal dengan jejaka berbaju melayu yg sgt pemes di AMNET..siapa lagi kalau bukan xua.dengan forumer manakah bliau bergambar ini?saya ada jawapannya tp biarlah rahsia.kalau nak tahu,sila tnya kepada saudara xua

4 comments:

amosss said...

aku suda tahuuuuuuuu siapa ituuuuuuuu

zdiana said...

kan dah nampak tinger tu... mana kun?? ekekekek

munna said...

haha kesian si jejaka itu kena itamkan mata..

Unknown said...

sapa tu....malu ekk nak popularkan diri...yang tu xua ek...berbaju melayu..nak gi nikah ke?