Monday, October 20, 2008

Jamuan Raya

ari sabtu yg lps,aku dpt msg dari student aku (khadijah atau lebih dikenali sbg kak siti di kalangan kawan2 mereka)menelepon dan mengajak aku ke tesco utk bershoping brg2 utk mlm tu.mlm tu depa ada nk buat jamuan hari raya kelas.mula2 aku cuak jugak nk drive tp lps tu aku rasa mcm tringin plak nk drive kt tpt selain opis aku.maka aku pon siap mandi dan terus ke kuin utk mengambil student2 aku.mjurla time tu pagi jadi parking kt tesco masih byk yg kosong.hoyeh.aku dh bjaya drive n parking kt shoping complex dgn jayanya.ihihihihi

smpai tesco,apa lagi,bukan main shoping skan membeli pelbagai jenis brg2 dapur mengalahkan org dok umah sewa tu.ekekeke..yg si azahari plak,asalnya aku suruh mai awai tp dekat dh nk abeh shoping br muncul budak tu.apa lagi aku suruh dia la bawak keta.jadinya azahari bwk moto ke kuin dan aku pon bawak budak2 ni blk ke kuin utk menghantar brg2. jadinya dari kuin,aku suruh je si azahari bawak ke Dee Pumpong utk lunch di sana.

malam tu ujan turun selebatnya..aku ni asalnya dh mcm rasa mls2 nk ke jamuan student2 Syariah D kerana blum siap lagi slide utk presentation keesokkannya.tp aku pergi juga sbb tk smpai ati nk mengecewakan mereka.cewahhh.

tima kasih byk2 sbb menganjurkan dan mengajak miss fieza ke majlis hari raya ini..smoga smuanya berjaya dlm imtihan akan dtg.amin

5 comments:

Anonymous said...

ni 1st time aku komen sini neh..tak tau lak kena wat gini..huhuhu...mintak maap laaa kutuk selendang ang..tapi ingat beh la tu,selendang gutu tu?? ngeh ngeh ngeh...huhuhu...ken basah mak aku kaler pink gutu aaar,bila nk kuaq umah,panaih,boh kat tengkok gutu la jugak,bagi sejuk..huhuhuhuhuhuhu

Flaren's World said...

selendang ni hat elok punya.ni nk tiru ala2 dr faridah.sapa kenai dr faridah tekan 555!!!!

amosss said...

sapa tu dr faridah?

wakakakkaa

lari lari lari

MaszLaVista said...

aku pon suka shawl cenggitu..
kiut pe..???

Flaren's World said...

amos,smpai ati ko tk kenal dr faridah.huhuhuhu

laling denoso,kiutkan shawl tu..ada org dengki ngan aku.biasala tu.ekekeke